Wednesday 22 April 2015

10 calorie chocolade Miracle Noodle Koekjes!


10 calorie chocolade Miracle Noodle Koekjes!


ROUTE

Made-1 dozijn theelepel sized cookies. 10 calorieën per koekje!
375 gedurende 10 minuten.

First open en spoel deze noedels! (Shirataki ook bekend als wonder noodle foto is van de traditionele yam nul calorieën en dat is wat we gebruiken).
Ik spoel ze in de zeef met heet water worden voorbereid, ze niet goed ruiken helemaal! Ik besprenkel ze met een paar theelepels citroensap en laat ze zitten een minuut, spoel dan weer in heet water. Laat ze uitlekken goed water is onze vijand in dit recept!

Vervolgens krijgen een grote koekenpan pan je geen vet of iets nodig de noedels niet de neiging om te verbranden of bruin (en ik heb geprobeerd!) En ze houden zich niet (ze zijn echt een wonder, hè?) . Dump de noedels in de pan en op hoog vuur beginnen koken ze. Ik geroerd mijne rond een lot-.

Zoals je roer en ze beginnen te drogen, beginnen ze het maken van een "piepen" soort ruis terwijl jij ze. Ik hield mijn op het vuur tot ze verloren doorschijnendheid (sommige) en bits en delen leek een beetje "verschrompeld". Neem ze van het vuur. Ik weet het, op dit punt lijkt niet veel doet het? Maak je geen zorgen als je dan koken, zal het alleen maar betekenen 1 of 2 minder cookies. ALS je undercook het betekent gewoon je koekjesdeeg misschien een beetje vloeibaar, en je kan een andere theelepel coco poeder moeten "dikker" het.

Nadat ze voor een paar minuten zijn afgekoeld ik zet ze in mijn handige mini Ninja keukenmachine. Ik liep het tot het bijna leek op een gel-.
Toen gooide ik in de honing, kokos poeder, bakpoeder, zout (ik dacht aan vanille, maar zoals ik al zei, vocht is de vijand bij het werken met deze noedels) en verwerkt het snel tot gemengd. Het leek een haar op de loopneus kant, dus ik gooide het in de koelkast voor een uur en hoopte op het best.

Hier is hoe het eruit zag nadat ze in de koelkast-.
Ik bedekte een bakplaat met een stuk van tin en besproeid met Pam niet stok kokende nevel. (Geen idee wat er zou gebeuren en dacht dat als het was een puinhoop het tin was makkelijk schoon te maken!).

Ik probeerde 5 minuten bij 375- maar de toppen waren duidelijk plakkerig / rauwe nog steeds. Dus 10 minuten. Ik was blij met wat ik had gemaakt!

Sara was mijn dappere, moedige cavia. Ze bedekte haar met een vleugje suiker vrije koele whip- Ik keek haar gezicht voorzichtig, vooral om te weten of ik zou gaan moeten eend als ze spuug het terug naar buiten, maar ze verklaarde hen een succes! Ze zei dat haar eerste gedachte was dat het een stuk zoals de flourless chocoladetaart in de smaak (deze zijn niet erg zoet, meer van een donkere chocolade smaak, kunt u splenda of stevia toe te voegen voor een zoete tand!) 3 uur later brak ik een een deel en ze zijn net zo vochtig als maar kan.

Echt een wonder cookie.

No comments:

Post a Comment